Kredyt Bank anulowanie przelewu

Witam kupilam na OLX xbox Pani podała konto sklepu internetowego wiec przelalam pieniadze lecz szybko sie zorientowalam ze to oszusci zadzwoniłam o 22.00 na infolinie Banku z prosba o zatrzymanie przelewu to było 7.12.2015 Pani powiedziała ze przelewy robione sa o 8 rano i ze rano załatwi sprawe. Nastepnego dnia rano o godz 7.00 dzwoniłam znowu na infolinie zeby przypomiec zgłoszenie Pani odpowiedziała ze jezeli wczoraj dzwoniłam to napewno cos z tym zrobią i przerwało nam rozmowe. Ale dla pewnosci zadzwoniłam do swojego banku i tam Pani odpowiedziała mi ze przelew został wysłany na podane konto i to dopiero ona przyjeła zgłoszenie o oszustwie i napisała ze mna skargę na Pania z infolinii która przyjmowała zgłoszenie dzis dostałam pismo od Banku ze zgłoszenie zostało odnotowane w dniu 7.12.2015 o godz 22.02 ze względu na działanie systemu w trybie off line w trakcie przetwarzania dziennego systemu informatycznego Banku Pani zgłoszenie zostało przekazane do realizacji w dniu 8.12.2015 po wznowieniu systemu on line. Ponadto wyjasnia ze reklamowany przelew został rozliczony automatycznie, Bank nie miał możliwości wycofania działania systemu on line. Pragne przypomiec ze doradca infolini w rozmowie nie gwarantował ze przelew bedzie anulowany. I co teraz mam zrobic