Nabici w iBood

UWAGA na zakupy w firmie internetowej iBood!!! Tutaj macie co mnie spotkało, a to może spotkać każdego z Was:

2013-06-08 11:54 – Ajk9 napisał(a):

Niestety szkoda mi czasu i pieniędzy na użeranie się z firmami waszego pokroju. Mimo, że zegarmistrz stwierdził, że pęknięcie jest od środka i powstało najprawdopodobniej w wyniku naprężeń to pewności nie ma. Wynajęty i opłacony przez Was rzeczoznawca powie pewnie co innego, a sąd w Poznaniu i koszty. Wasza firma to nie Amazon i powinniście się od nich uczyć bo stracie szybko klientów. Państwa insynuacje że mam coś na sumieniu nadają się do prasy i są poniżej poziomu poważnej firmy

Szanowny Panie,

Prosimy zamieścić również i te odpowiedź: jeśli jest Pan pewien, iż uszkodzenie wynika z wady materiałowej/ wykonawstwa to wynajęcie rzeczoznawcy jest czynnością oczywistą. Jeśli nie zamierza Pan tego uczynić wnioski nasuwają się same: ma Pan coś na sumieniu.

Z poważaniem,

Dział Obsługi Klienta iBOOD.pl

2013-06-07 16:00 – Ajk9 napisał(a):

Jeżeli to nie była wada materiałowa to była to wada wykonawstwa, które spowodowało powstanie naprężeń w szkiełku . Państwa pewność jest śmieszna, rozpadł się już nawet kiedyś przy starcie wahadłowiec, a REPLAY to nie NASA.Nie zamierzam wynajmować rzeczoznawcy tylko założyć stronę nabici w iBood i reklamować Państwa podejście do reklamacji. Zamieszczę też cytaty Państwa odpowiedzi.

Użytkownik iBOOD Customer Service <bok@ibood.pl> napisał:

Szanowny Panie,

Wada materiałowa jest w tym wypadku absolutnie wykluczona. Prosimy nie wysuwać wobec nas tego typu roszczeń. Oczywiście ma Pan prawo skorzystać z porady rzeczoznawcy, który jednoznacznie określi przyczynę uszkodzenia.

Z poważaniem,

Dział Obsługi Klienta iBOOD.pl

2013-06-07 07:30 – ajk9@wp.pl napisał(a):

Szanowny serwisie.

Uszkodzenie powstało nie z mojej winy. Wystąpiła ewidentna wada materiałowa szkiełka zegarka. Koszty naprawy z powodu nietypowego szkła są nieopłacalne. I co mam nowy zegarek wyrzucić do śmieci? Jak zamierzacie załatwić tą sprawę? Załaczam zdjęcie jak wygląda w tej chwili zegarek.

Dnia 5-06-2013 o godz. 11:03 iBOOD Customer Service napisał(a):

Szanowny Panie,

Mechaniczne uszkodzenia nie są objęte gwarancją. W związku z tym Pańska reklamacja zostaje zamknięta.

Z poważaniem,

Dział Obsługi Klienta iBOOD.pl

2013-06-05 08:21 – ajk9@wp.pl napisał(a):

Otrzymaliśmy zgłoszenie klienta:

Opis:

Dzisiaj w nocy obudził mnie dziwny dźwięk. Okazało się, że szkiełko w moim nowym

zegarku, który u Was kupiłem samoistnie popękało. Czy obejmuje to Wasza gwarancja?