Re: Eu4ya, euphoria, euforia, euforya, euforja- o

ja dzisiaj miałem spotkanie z przedstawicielem tej firmy, podobnie jak kilku przedmówców i w moim przypadku zastosowano blef lub podstęp obiecując poprawę warunków obsługi nieistniejącej polisy. Przedstawiciel – nazwijmy go Sylwek K. wykazał się totalnym nieprofesjonalizmem, uznał moje oczekiwania jako niepoważne, zachowywał się obraźliwie, a moją uwagę, że zachowuje się arogancko skwitował : tak trzeba.

Ponieważ sam pracuję w sprzedaży od wielu lat postanowiłem udzielić mu kilku rad na temat profesjonalnego traktowania klienta, rozpoznawania jego potrzeb, używania języka korzyści, stosowania pytań otwartych itd itd. Ostatecznie skomentował moją wypowiedź w sposób, który uznałem za obraźliwy i wyprosiłem go ze spotkania.

Moja ocena całej sytuacji : ja takiego handlowca bym w życiu nie zatrudnił, obraża klienta, a to słabo świadczy o firmie, którą reprezentuje. Oszustwem doprowadzają do spotkania, i właściwie w tym momencie powinienem handlowca wyrzucić. Zmarnowany czas.