Usługi Netia

Czy ktoś zastanawiał się nad tym czym w dzisiejszych czasach jest uczciwość wobec potencjalnych klientów?

Przeczytajcie o tym co spotyka jednego z klientów firmy NETIA.

Podczas poszukiwań dostawcy Internetu wpadł ni do głowy jak potem się okazało poroniony pomysł wyboru oferty Netii. Po rozmowie telefonicznej z konsultantem zachęcony jego opowieścią, zdecydowałem o instalacji netu „ BEZ OGRANICZEŃ” ( obiecany 22Mbit/s)w cenie niespełna 100PLN z telefonem. Umowę dostarczył mi kurier i w jego obecności musiałem ją podpisać bo jak mi oznajmił musi być dzisiaj odesłana do Netii. Wszystko odbyło się w drzwiach mojego mieszkania dodam tylko że dokument miał trzy lub cztery strony. Wiadomo co mogłem wyczytać….

Po jakimś czasie usługa zaczęła Działać ale z prędkością 8 Mbit/s czyli trochę mniej niż zapewniał konsultant, na domiar złego rachunki przekraczały ponad 100PLN ponieważ dodano mi usługi których nie chciałem a o których dowiedziałem się kiedy, mogłem wreszcie spokojnie przeczytać umowę którą na szybko podpisałem a dostałem po pewnym czasie pocztą.

Zagryzłem zęby i postanowiłem przetrwać 24 miesiące zarzekając się na świętości NIGDY WIĘCEJ NETII.

Po upływie prawie 23 miesięcy wysłałem pismo o rezygnacji z dalszych usług z miesięcznym wypowiedzeniem. Znalazłem ofertę za 70 PLN bez telefonu.

Jakim zaskoczeniem dla mnie był telefon od sympatycznego pana który zaproponował mi usługę LLU bez telefonu za 65,90PLN. Po namyśle, podczas kolejnej rozmowy tym razem z panią konsultantką (szkoda że nie pamiętam jej nazwiska) usłyszałem wszystko to co wcześniej. Jako że jestem nauczony że nie można wierzyć konsultantom dwukrotnie zapytałem czy ta usługa nie niesie za sobą dodatkowych kosztów. 65,90PLN jest całkowitym kosztem który ponoszę żeby mieć Internet w domu. Przystałem na to, co oznacza akceptację natomiast warunki dostanę to do pięciu dni pocztą elektroniczną. Czekałem sześć dni, i nic. Na kolejne monity dostałem to na co się zgodziłem. Szok to mało powiedziane. Koszt to 65,9PLN ale jestem zobowiązany do utrzymywania lini abonenckiej w kwocie 30PLN bez możliwości dzwonienia, suma wynosi ponad 90 PLN.

Zadzwoniłem na infolinię, ponownie przedstawiłem co mnie spotkało- zdziwiona pani nie może przyjąć mojej rezygnacji telefonicznie lecz tylko na piśmie i to z okresem wypowiedzenia na usługę która jeszcze nie rozpoczęła się(ale zapłacić za miesiąc musisz). A moje skargi na kłamstwa lub jak kto woli popularne dzisiaj półkłamstwa są niedorzeczne bo konsultanci Netia nigdy nie kłamią.